Witam serdecznie.
Tydzień temu mojego 1,8 tsi nie odpaliłem, okazało się "wadliwy napinacz rozrządu". Uszczerbiony ząbek na napinaczu. Głowica ucierpiała dość mocno i nadała by się do regeneracji, jednak po pomiarze wałków okazało się, że one również zostały pokrzywione.
Proszę o pomoc w jaki sposób najlepiej rozwiązać ten problem.
Cena nowej kompletnej głowicy w ASO to ok 7000zł, a używek na rynku wtórnym brak.
Wałki pokrzywione a wymiana to koszt 5000zł (2 szt.)
Posiadam głowice o numerze 06H103373K. Wiem że są jeszcze jakieś głowice do tego samego silnika ale z ostatnią literką "J". Czy to to samo? Czy będzie pasować?
Tydzień temu mojego 1,8 tsi nie odpaliłem, okazało się "wadliwy napinacz rozrządu". Uszczerbiony ząbek na napinaczu. Głowica ucierpiała dość mocno i nadała by się do regeneracji, jednak po pomiarze wałków okazało się, że one również zostały pokrzywione.
Proszę o pomoc w jaki sposób najlepiej rozwiązać ten problem.
Cena nowej kompletnej głowicy w ASO to ok 7000zł, a używek na rynku wtórnym brak.
Wałki pokrzywione a wymiana to koszt 5000zł (2 szt.)
Posiadam głowice o numerze 06H103373K. Wiem że są jeszcze jakieś głowice do tego samego silnika ale z ostatnią literką "J". Czy to to samo? Czy będzie pasować?
Komentarz